PŘINÁŠÍME NEJLEPŠÍ VYCHYTÁVKY PRO PSY A JEJICH MILOVNÍKY.

Výměna & vrácení zboží

U každého výrobku uvádíme tabulku velikostí, a vy tak můžete snadno vybrat vhodnou variantu. Přesto se může stát, že obojek nebo jiný výrobek nebude sedět tak, jak jste si představovali. Nebojte se, na všechny případy jsme připraveni. Můžete počítat s tím, že vám vždy vyjdeme vstříc.

Zákazníkům poskytujeme nadstandardní zákaznický servis a v každé situaci jsme odhodláni najít řešení, se kterým budete spokojeni. Neváhejte se na nás obrátit, jsme tu pro vás!

 

Potřebujete poradit? Přečtěte si, na co se ptali zákazníci před Vámi.

Není to pravé ořechové? Nevadí, i na takovou situaci jsme připraveni.

 
 

Výměna zboží & Vrácení bez udání důvodu

Nevyhovuje vám velikost nebo se vám snad produkt nelíbí? I když nás to velice mrzí, i na tuto situaci jsme připraveni. Pokud chcete zboží vyměnit, kontaktujte náš zákaznický servis na adrese objednavky@dogg.cz, kde se s vámi domluvíme na dalším postupu. Nové zboží vám bude odesláno jakmile dorazí vrácená zásilka. V případě, že si vyberete dražší zboží (například větší velikost), rozdíl v ceně doplatíte. Pokud si vyberete levnější zboží, bude vám rozdíl proplacen obratem na váš bankovní účet.

Zboží můžete také vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od jeho doručení. Abychom zásilku přijmuli zpět, je nutné, aby bylo zboží nepoužité, nepoškozené a ideálně také v originálním obalu. Stačí odeslat doporučenou zásilku s kopií faktury na naši adresu. Hodnota výrobku vám bude vrácena ihned jakmile vaši zásilku zkontrolujeme.

 

Reklamace

V DOGG je pro nás kvalita nabízeného zboží prvořadá. Naše zboží podléhá několikanásobné kontrole – jak na straně výrobce, tak na straně prodejce. I přesto se může stát, že nám něco unikne: zboží se poškodí během dopravy anebo se závada projeví až během užívání. V takovém případě kontaktujte náš zákaznický servis na e-mailu objednavky@dogg.cz a zboží následně odešlete na naši adresu. Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 pracovních dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.

Doručí-li kurýr balíček, který jeví známek poškození, doporučujeme jej nepřejímat. V případě, že i přes poškození balíček převezmete, podepište dopravci formulář o převzetí poškozeného balíčku. Pokud tento krok neučiníte, nebude na pozdější reklamace z důvodu poškození během přepravy nemusí být brán zřetel. Děkujeme za pochopení.

 

Adresa pro zasílání zboží

Před odesláním zboží, prosím, kontaktujte náš zákaznický servis. Vaší reklamaci tak vyřídíme co nejpohodlněji. Děkujeme!

DOGG.CZ s.r.o.
Přívozní 1600/2b
170 00 Praha 7