„Může se stát, že obojek nebo jiný výrobek nebude sedět tak, jak jste si představovali. Bez obav, na všechny případy jsme připraveni. Pošleme k vám kurýra s novým obojkem a ten původní si vyzvedneme.“

Snadná výměna

Výměna za jinou velikost je u nás hračka. Připravili jsme službu Snadná výměna, díky které nemusíte vyhledat nejbližší odběrné místo, abyste zboží odeslali zpět. Jakmile spolu vybereme novou vhodnou velikost, pošleme k vám kurýra, který doveze nové zboží a zároveň si vyzvedne původní. Kurýr přinese štítek, který nalepíte na balíček. Službu Snadná výměna můžete využít po celém Česku.

Cena: 99 Kč

30 dnů na výměnu

Nevyhovuje velikost? Anebo si přejete vyměnit za jiné zboží? Díky okamžitému členství v DOGG Klubu s vaší první objednávkou máte vždy na výměnu až 30 dnů.

Potřebujete vrátit zboží? I když nás to velice mrzí, i na tuto situaci jsme připraveni. Třeba to klapne příště. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od jeho doručení. Abychom zásilku přijmuli zpět, je nutné, aby bylo zboží nepoužité, nepoškozené a ideálně také v originálním obalu.

Adresa pro zpětné zaslání

DOGG Hala 29
Bubenské nábřeží 306/13
170 04 Praha 7

Reklamace

V DOGG je pro nás kvalita nabízeného zboží prvořadá. Naše zboží podléhá několikanásobné kontrole – jak na straně výrobce, tak na straně prodejce. I přesto se může stát, že nám něco unikne. V takovém případě kontaktujte náš zákaznický servis a zboží odešlete na naši adresu. Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 pracovních dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.

Doručí-li kurýr balíček, který jeví známek poškození, doporučujeme jej nepřejímat. V případě, že i přes poškození balíček převezmete, podepište dopravci formulář o převzetí poškozeného balíčku. Pokud tento krok neučiníte, nebude na pozdější reklamace z důvodu poškození během přepravy nemusí být brán zřetel.

Vždy se snažíme najít způsob, jak vaší reklamaci vyřešit co nejsnadněji. Před odesláním zboží, prosíme, kontaktujte náš zákaznický servis. Vaší reklamaci tak vyřídíme rychleji.