PŘINÁŠÍME NEJLEPŠÍ VYCHYTÁVKY PRO PSY A JEJICH MILOVNÍKY.

Často kladené otázky

Potřebujete poradit? Přečtěte si, na co se ptali zákazníci před Vámi.

Potřebujete poradit? Přečtěte si, na co se ptali zákazníci před Vámi.

 
 

Témata:

Doprava

  • Kam zasíláte zboží?
    DOGG zasílá zákazníkům po celém světě. V České republice nabízíme dopravu zdarma. Více informací získáte na stránce Doprava.
  • Jaké jsou možnosti doručení?
    Dopravní služby pro DOGG dodává exkluzivně společnost DPD, která nabízí dopravní služby v nejvyšší kvalitě. DPD Private je prémiová dopravní služba od společnosti DPD, kterou má u DOGG automaticky k dispozici každý zákazník. S DPD Private si doručení řídíte sami, můžete si tak měnit čas i adresu dodání nebo informovat kurýra o důležitém specifiku doručení. V případě, že nebudete kontaktovat DPD se svými požadavky, bude vám zásilka doručena na zadanou adresu co nejříve to bude možné. O přesném čase doručení budete informováni kurýrem v den doručení. DOGG vám také umožňuje vyzvednout si vaše zboží v síti odběrných míst společností DPD, Uloženka a prodejen Mountfield. Při objednávce zboží si jednoduše vyberete, na jaké odběrné místo si přejete vaše zboží doručit.
  • Za jak dlouho budu mít balíček doma?
    Zboží, které máme skladem, bude expedováno nejpozději následující pracovní den a další pracovní den vám bude zboží doručeno. Zboží na objednávku má různé dodací doby. Dodací lhůty jsou uvedené u každého produktu. Snadno tak můžete zjistit, kdy bude zboží na objednávku expedováno. I když máme s jednotlivými dodavateli přesně nastavené dodací lhůty, může se stát, že se balíček o několik dní zpozdí anebo naopak dorazí dříve. V každém případě celý proces průběžně sledujeme a o stavu objednávky Vás budeme informovat.

Obecné dotazy

  • Proč nejsou všechny produkty skladem?
    V DOGG se zaměřujeme na exkluzivní a designové zboží a na zboží ze zahraničních manufaktur. Nejprodávanější položky se snažíme mít vždy skladem, ale vzhledem k povaze zboží to není pokaždé možné. Může se stát, že je luxusní zboží dostupné pouze na objednávku anebo že je o dané zboží veliký zájem, a proto je pro nezbytně nutnou dobu k dispozici pouze na objednávku. Neváhejte si zboží, které si přejete zakoupit, objednat na objednávku. Jakmile bude zboží nakladněno, bude vám zasláno přednostně. S našimi dodavateli máme dojednány krátké dodací lhůty, díky kterým vám může být zboží doručeno už za dva týdny. Informaci o lhůtě dodání v případě zakoupení zboží na objednávku uvádíme u každého produktu v části „Může se Vám hodit...“, případně vám aktuální informaci podá náš zákaznický servis. O průběhu dodání zboží vás budeme průběžně informovat na váš e-mail, případně telefonicky po předchozí domluvě.
  • Jakou mám jistotu, že je zboží originální?
    V DOGG prodáváme pouze zboží, které nakupujeme přímo od výrobců. Můžete si tak být jisti, že veškeré výrobky, které prodáváme, jsou originální. U některého zboží dodáváme i certifikáty pravosti, pokud je výrobce poskytuje. Tato informace je uvedena u každého výrobku.

Platba

  • Na bankovním účtu se objevila transakce ve výši 1 Kč. Co to je?
    Pokud jste zvolili platbu přes PayPal anebo platební kartou a platíte poprvé, PayPal Vaší bance posílá takzvanou ověřovací transakci, která je ve výši 1 Kč. Toto je pouze bezpečnostní mechanismus, částka vám z účtu nebude stržena. Zhruba týden ji najdete v blokovaných transakcích a poté zmizí.
  • Zvolil/a jsem platbu kartou, ale byl/a jsem přesměrován/a na bránu PayPal. Je to v pořádku?
    Ano. Pro online platby kartou využíváme bránu společnosti PayPal. Nemusíte se ničeho obávat, PayPal je nejpoužívanějším a nejověřenějším online platebním nástrojem na internetu. Pokud platíte platební kartou, po přesměrování na bránu PayPalu zvolte druhou možnost, která vám umožní platbu kartou bez nutnosti registrace na PayPalu.
  • Jak mohu zboží uhradit?
    DOGG akceptuje tyto platební metody: platbu online platební kartou, pomocí elektronické peněženky PayPal a platbu na dobírku. Všechny platební metody kromě dobírky jsou bez poplatku. Pokud objednáte zboží na zakázku anebo zboží, které není skladem, je možné, že budete zákaznickým servisem vyzváni k platbě celé částky nebo její části předem. Více informací zíáskáte na stránce Platba.

Vrácení a výměna zboží

  • Potřebuji vyměnit zboží. Co mám dělat?
    Špatná velikost? Nevadí. Nechtěné zboží nám, prosím, zašlete zpět doporučeně na naši adresu. Poté kontaktujte náš zákaznický servis a sdělte nám správnou velikost nebo model, který si přejete. Zboží vám bude odesláno jakmile dorazí nechtěné zboží a bude doplacen nedoplatek v případě, že si vyberete dražší zboží (například větší velikost). Pokud si vyberete levnější zboží, bude vám rozdíl proplacen obratem na váš bankovní účet.
  • Co když je zboží vadné?
    V DOGG je pro nás kvalita našeho zboží na prvním místě, přesto že může stát, že nám něco unikne anebo že se zboží poškodí během dopravy. V tom případě, prosím, kontaktujte zákzanický servis. Více informací o tom, jak postupovat při reklamacích najdete TADY.
  • Co když chci zásilku vrátit zpátky?
    V případě, že chcete vaši zásilku vrátit z jakéhokoliv důvodu lze tak učinit ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení zboží. Stačí vám odeslat doporučenou zásilku s kopií faktury a bankovními údaji na naši adresu. Abychom zásilku přijmuli zpět, je nutné, aby bylo zboží nepoužité, nepoškozené a ideálně také v originálním obalu. Celá částka včetně dopravy k vám bude vrácena do 14 dnů. Peníze vrátíme jakmile vaši zásilku zkontrolujeme a to včetně nákladů na dopravu k vám.